סדנאות והרצאות

לארגונים ועסקים

אורך ואיכות השינה של העובדים שלכם משפיעים באופן ישיר על בריאותם, אושרם וכן על האפקטיביות שלהם בעבודה. מחקרים חדשים שופכים אור על חשיבות השינה והפוטנציאל הגלום בחלומות. המסקנות ממחקרים אלו משנות גם את הדרך בה ארגונים פועלים. בעבר, מי שישן שנת צהריים נחשב עצל, אך היום גוגל, סמסונג, בן אנד ג'ריס, סוכנות החלל נאס"א וארגונים גדולים נוספים, מתקינים תאי שנ"צ מיוחדים עבור העובדים שלהם. אם הם עושים זאת, תהיו בטוחים שיש לכך סיבה טובה. בימינו, כשרבים עברו לעבוד מהבית, לא צריך לבנות תאי שנ"צ, נותר לנו רק לעדכן את הגישה שלנו. כידוע, כל שינוי מתחיל במודעות ולשם כך בדיוק יצרתי מגוון הרצאות לעולם העסקי ולארגונים בנושאים המרתקים של שינה וחלומות.

צוות מהחלומות

פעילות גיבוש מעשירה ומקרבת לצוותים סביב הנושא המרתק של חלומות. בסדנה ייחודית זו נלמד להכיר את חברינו לעבודה ממקום חדש לגמרי. בעזרת תרגילים חווייתיים, נשמע על חוויות השינה והחלומות של חברינו ונגלה את הדברים המשותפים לנו גם בעולם החלומות. הסדנה תקנה למשתתפות ולמשתתפים כלים בסיסיים ופשוטים שיעזרו להם להתקרב לעולם החלומות, וליהנות מהפוטנציאל הגלום בו ובעיקר לגלות את המוטיבציה לעשות זאת. בנוסף לכל אלה, נכיר את עולם החלומות הצלולים ונשמע סיפורים הנוגעים בפתרון בעיות יצרתי בזמן חלימה.

אורך הסדנה: שעתיים וחצי
מיקום: במשרדי הארגון, בטבע או אונליין

כוחם של חלומות צלולים

כולנו חולמים. חלקנו זוכרים. חלקנו יודעים שאנו חולמים בזמן שאנו חולמים. לתופעה המופלאה הזו אשר 50% מהאוכלוסייה חווה באופן טבעי, קוראים חלימה צלולה והיא הוכחה מחקרית באמצע שנות ה-70 של המאה הקודמת. היכולת ללמוד לחלום חלום צלול קיימת בכל אחד ואחת מאתנו ואפשרית עבורנו בכל פעם שאנו הולכים לישון. בהרצאה מרתקת זו נצלול אל עולם החלומות הצלולים והפוטנציאל שלהם להשפיע על חיי הערות שלנו, נגלה מה המחקרים האחרונים בתחום מחדשים ואף נלמד טכניקות בסיסיות להשגת צלילות.

אורך הסדנה: שעה וחצי
מיקום: במשרדי הארגון או אונליין

מתקיעות ליצירתיות בזמן שינה

לפעמים אנחנו תקועים, אם במשימה בעבודה או בהחלטה חשובה בחיינו. נראה שכבר חשבנו על כל רעיון או פתרון אפשרי אך לשווא, שום דבר לא עובד. ואז מגיע הלילה. אנחנו הולכים לישון ומשהו קורה דווקא בזמן השינה. למחרת, אנו קמים עם פתרון יצירתי חדש. שליש מחיינו עובר בשינה. כלומר אנו מבלים בממוצע כ-25 שנה שעבור רובינו הם מצב הדומה לאיבוד הכרה וזמן מבוזבז. מה באמת קורה לנו בשינה וכיצד אנו יכולים להיעזר בזמן הזה כדי לשפר את רמת היצירתיות בחיינו? הטבלה המחזורית, מכונת התפירה ועוד רעיונות רבים בהיסטוריה הופיעו לראשונה דרך חלומות. בהרצאה זו נלמד איך לרתום את השינה והחלומות להתמודדת עם בעיות בחיי הערות.

אורך הסדנה: שעה
מיקום: במשרדי הארגון או אונליין