דוגמא לחלום צלול שהפחית חרדה

רוברט וואגונר , מומחה עולמי בתחום ומחבר רב המכר Lucid Dreaming – Gateway to the Inner Self מתאר מקרה בו אישה שפנתה אליו בשאלה- האם היא יכולה להיפטר מחרדה ממנה היא סבלה למעלה מעשור בעזרת חלומות צלולים?

רוברט מתאר שחלומות צלולים מאפשרים לנו גישה ל"מודעות מאחורי החלום" או שכבת מודעות נוספת של העצמי. לטענתו ניתן לגשת למודעות זו באופן ישיר. וואגונר הציע לאותה אישה, לאחר שהיא מצליחה להשיג צלילות בחלום, לצעוק אל חלל החלום (אל "המודעות הגדולה") "אני רוצה להיות חופשיה מחרדה לשבוע אחד" ולמחרת בערות רק לבדוק מה מצב החרדה שהיא חווה. לאחר שהצליחה לבצע זאת דיווחה האישה כי היא התעוררה ללא כל תחושת חרדה. היא תיארה כי החוויה הזו הזכירה לה את הילדות שלה, מכיוון שזו לטענתה היתה הפעם האחרונה שהיא חיה ללא תחושת חרדה. רוברט מסביר שהוא ביקש ממנה לבקש רק שבוע של חופש מחרדה כדי לוודא את יעילות הצעתו ולאחר שבוע הנחה אותה כיצד להמשיך.

לאחר ניסיון זה האישה נכנסה לפגישתה הקבועה עם הפסיכיאטר שלה ולפי דיווחה הוא מיד הבחין בשינוי ושאל מה קרה לה כיוון שמיד הבחין שאינה סובלת עוד מחרדה. מינון הכדורים הפסיכיאטריים שלה הורד ובהמשך הופסק לחלוטין. (Waggoner R. , 2014)

מוזמנים.ות להצטרף לניוזלטר מרתק אודות עולם השינה, החלומות והחלומות הצלולים. בניוזלטר תמצאו גם טיפים שימושיים לשיפור השינה, שיפור זכרון חלומות ושיפור רמת המודעות בחלומות.

להרשמה לניוזלטר מלאו את הפרטים:

לפתוח שער לחלום צלול

סדנאות יוני 2022

עם

נילי ברגידה